winterbox met Marianne Design


Dit is er nog een van vorig jaar maar nog niet laten zien. Het is een heerlijke box die ik gemaakt heb nav soepdoosjes, ik zie ook overal wel iets in he Producten van Marianne Design en het geheel sluit met 2 kantjes tot strik en tja wat kan je nu nu zoal indoen....passende kaarten en dan kado doen misschien


De rug een beetje old book uitstraling proberen te geven en hier kan je ook mijn vintage kantje goed zien.

Het is z'n lief Don&Daisy stempeltje en ik heb goed nieuw's *ons* blog loopt nog steeds heel goed.
Er komen zelfs weer hele leuke nieuwe stempeltjes aan dus opgelet voor de fan's .
Ingekleurd nog met mijn rifill distress inkt en afgewerkt met embossingpoeder het geeft een frosty effect en dat staat lekker winters toch.

Ook de bloempjes zijn van Marianne Design en blijven heerlijk in gebruik met de candy's die we nu gebruiken in de workshop, ze zijn ook weer bewerkt met een poedertje en geeft het totaal een leuke uitstraling tot de box.
Previous Post Next Post